8 jaar 24pharma

Hiep...hiep...hoera!

24pharma is jarig!

Deze maand vieren we ons 8-jarig bestaan! We zijn fier dat we jaar na jaar groeien en uitbreiden met nieuwe gamma’s en producten.

Dit is vooral te danken aan jullie, onze trouwe klanten! Dankzij jullie vertrouwen en aankopen, kunnen wij als Belgische apotheek lokaal mensen tewerkstellen en verder investeren in een nog betere service, aantrekkelijke promo’s en een optimale verzending.

Tijd voor een nieuwe look!

Met de viering van onze verjaardag hebben we tegelijkertijd onze webshop in een nieuw jasje gestoken.

Een strak, modern design dat bestellen eenvoudiger, intuïtiever en sneller maakt.

Geen zorgen, onze prijzen en assortiment blijven hetzelfde!

Klantendienst

Onze klantendienst helpt je graag verder

Moeite om onze nieuwe website te navigeren? Geen probleem, onze klantendienst wijst je graag de weg. Ook voor kleine ongemakken tijdens het shoppen kan je bij ons terecht:

  • Telefoon: +32 3 808 45 50
  • E-mail: [email protected]
  • Online chat: elke weekdag tussen 09.00u en 17u30

Voordelen om bij 24pharma te kopen

  • Officieel geregistreerde Belgische online apotheek
  • Ruime keuze: meer dan 30.000 producten en 350 merken
  • Belgische producten die strikt gecontroleerd worden
  • Het team van 24pharma beantwoordt al jouw vragen via onze chat
  • Gratis levering vanaf 39 € (via afhaalpunt)

Spaarpuntenactie

Bij 24pharma werken we met een online spaarkaart. Dit betekent dat je - indien je een account hebt aangemaakt - extra korting kan bekomen door spaarpunten te verzamelen. Tot wel 5 euro per bestelling!

Hoe werkt het spaarpuntensysteem?  

Op alle aankopen die je doet krijg je punten toegekend (per aankoopschijf van 1 euro ontvang je 2 punten). Die punten krijg je zodra je bestelling betaald is. Wanneer je 500 punten hebt verzameld, kan je ze inruilen voor korting. (Maximum 5 euro per bestelling). De inruilwaarde van 100 punten = 1euro. De punten blijven telkens 1 jaar geldig

Opgelet:

  • Je kan enkel spaarpunten sparen als je een klantenaccount hebt aangemaakt!
  • Op een product met een korting van 20% of meer ontvang je slechts 1 spaarpunt.

Wanneer kan ik geen punten inruilen?

Je kan GEEN punten inruilen wanneer je tijdens het afrekenen:

  • Een waardebon gebruikt
  • Een specifieke kortingscode hebt ingegeven
  • Lagere verzendkosten hebt

Wanneer ontvang ik geen spaarpunten?

Je ontvangt GEEN spaarpunten op:

  • Geneesmiddelen
  • Babyvoeding
  • Kijimea

of 

Wanneer je een waardebon of ander voordeel gebruikt.

Hoe kan ik extra spaarpunten verdienen?

Extra spaarpunten kan je toegekend krijgen voor:

  • het registeren op de webshop (100 punten)
  • het schrijven van een review (50 punten per goedgekeurde review) 

Hoe maak ik een account aan voor spaarpunten?

1. Mijn Account (rechtsbovenaan) > 'Een account aanmaken' > vul gegevens in.
2. Of vink tijdens het afrekenen de optie "Maak een account aan en bestel eenvoudig" aan.

Opgelet: Het is dus zeer belangrijk dat je aangemeld bent om spaarpunten te ontvangen!

Kortom : UW ENTHOUSIASME, UW TROUWHEID WORDT BELOOND !!!