Vóór 16u besteld, morgen geleverd*
Gratis levering vanaf €49 (in België)
Meer dan 450 merken
Erkende Apotheek

FAQ

Levering

  • Ik heb mij vergist van leveringsadres, is het nog mogelijk dit te wijzigen?

    Zolang je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen, kan het verzendadres aangepast worden. Is je pakketje reeds vertrokken? Dan zal dit jammer genoeg niet meer mogelijk zijn.

    Om deze reden is het belangrijk om dit steeds zo snel mogelijk te melden aan onze klantendienst. Op die manier kunnen zij het leveradres nog op tijd aanpassen.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling al verzonden is?

    Zodra wij je pakje overhandigd hebben aan de leveringsdienst (Bpost/ PostNL), krijg je een email met een trackingnummer. Via dit trackingnummer kan je op de website van Bpost/postNL nakijken waar je pakje zich bevindt.

  • Wat is de leveringstermijn?

    • Bestel je tijdens de weekdagen (maandag, dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag) vóór 16u en de artikelen zijn op voorraad, dan ontvang je je bestelling de volgende (werk)dag.
    • Bestel je op vrijdag vóór 16u, dan komt je pakketje aan op maandag (Bpost) of zaterdag (postNL).
    • Bestelt u op vrijdag na 16u of in het weekend dan komt uw pakketje aan op dinsdag.
    • Mocht er een artikel niet op voorraad zijn, houden we je zeker op de hoogte van de leveringstermijn!
  • Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres dan mijn thuisadres?

    Dat kan! Belgische klanten kunnen hun pakket laten leveren thuis, op het werk, in een postkantoor of postpunt óf in een Bpack 24/ Pakketautomaat (deze automaten zijn 24u/24u open!)

    Buitenlandse klanten kunnen hun pakket laten leveren thuis, in een afhaalpunt (enkel Nederland) of op een ander adres (bv werk, vrienden, familie).

  • Ik was niet thuis op het moment van de levering, wat nu?

    Geen zorgen, dan laat de leveringsdienst een berichtje achter in je brievenbus waarmee je je pakketje opnieuw kan laten aanbieden voor een tweede keer. Je kan ook kiezen om je pakketje naar een afhaalpunt/postpunt/postkantoor te laten brengen.

    Neem zeker contact met ons op indien de leveringsdienst geen bericht heeft achtergelaten. Dan kijken wij even voor je na wat de status is van je pakje.

  • Ik heb betaald, maar heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

    Mocht je je bestelling 3 dagen na ontvangst van het trackingnummer nog steeds niet ontvangen hebben, contacteer dan onze klantendienst. Zij helpen je graag verder.

    Heb je betaald via overschrijving? Dan kan het enkele dagen duren vooraleer het bedrag op onze rekening staat. Nadat wij je betaling ontvangen hebben, sturen we je een bevestigingsmail van ontvangst. Reken op een totale verwerkingstijd van 3 à 5 werkdagen.

Terug naar FAQ overzicht