Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Retourbeleid

Retourneren

Heb je een beschadigd of verkeerd product ontvangen ? We willen je graag zo snel mogelijk helpen. Of indien je niet tevreden bent met het bestelde product mag je dit terugzenden.

Je hebt recht op een bedenktermijn van 14 dagen. Een reden van terugzending opgeven is niet verplicht. 

Uitzonderingen op retourrecht :

  • Geneesmiddelen voor menselijk gebruik kunnen niet teruggenomen worden, behalve in geval van gebrek.
  • Artikelen die omwille van de hygiëne niet geruild kunnen worden en waarvan de verpakking is geopend zoals tandenborstels, scheer-, of epileerapparaten.
  • Verbruiksartikelen zoals voeding en cosmetica, waarvan de verpakking is geopend, kunnen niet worden teruggenomen.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen kunnen ook niet worden teruggenomen.

Neem zeker contact op met ons bij vragen of twijfels over de omgelijkheid van terugzenden.

Hoe?

Als je de goederen terugstuurt, moet dit samen met alle geleverde toebehoren. De kosten van het terugzenden van de goederen zijn voor jouw rekening.

Van zodra wij de goederen hebben teruggekregen zorgen we voor een snelle terugbetaling. 

Klachten

Heb je een klacht ? Dan kan je ons steeds bereiken via het contactformulier. We behandelen je klacht dan zo snel mogelijk en doen al het nodige om tot een oplossing te komen.

Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de FOD Economie bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. U kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: http://www.consumentenombudsdienst.be//nl .  Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan u bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr